Tema: Re: registratorė
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-20 11:34:02
Matai, nuo  "tų laikų" praėjo jau 20 metų, o atmintis yra toks
dalykas.... Nekalbant jau apie tai, kad realiai sakyčiau apie pusę
dabartinių rinkėjų tada buvo vaikai arba iš viso dar negimę ir žino tik
tai, kas jiems yra pasakota ar pasakojama.

Iš kitos pusės - o ką, Prunskienės rinkimų kampanija remiasi teze,
"anksčiau(TM) viskas buvo gerai"?