Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: ig
Data: 2009-06-17 17:56:59
Mano gimines ten dirba :P Yra specializuoti prietaisai vieno ar kito daikto
ieskojimui ir tiek. Is universalesniu spektrometrai. Aplamai cia tyrimas
butu nobelio premijai gauti, o ne nunesiau krabu lazdeliu, istyre baltymu
strukturos pakitimus uz 56Lt ir parasiau forume :)

ps. ir maziau filmu ziurekit kur blondines plazminiam telike rodo kaip pikti
mikrobai griauzia gerasiais lasteles :)

..