Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Dex
Data: 2009-06-17 10:16:56
Bangos privercia molekules judeti, ko pasekoje sukuriama siluma.

Tiksliau nezinau, nesigilinau. Tiesa sakant, man ir nereikia i tai
gilintis, kad suprasti, kad maistas, pasildytas mikrobangeje, tampa sh.
Tai patvirtina mano subjektyvus skonio receptoriai. O teorijai,
teigianciai, kad sildymas MB kenkia, as tiesiog pritariu. I jei
noreciau, irodyciau, bet kaip sakiau, man neidomu.

Dex