Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Dex
Data: 2009-06-17 10:51:19
Esminis momentas yra faros konstrukcija.
Jei originalus xenonin'is zibintas dazniausiai turi lesi, kuris
fokusuoja xenon'o spindulius, ir turi automatine aukscio reguliavimo
sistema, kuri priklausomai nuo auto pakrypimo reguliuoja spindulio
krypti, tai
kinietiskas "padjobke" yra paprasciausia xenon'ine lempute istatoma i
standartini zibinta. Kadangi visa zibinto optika (reflektorius, stiklo
spinguli lauziantieji elementai)yra skirta paprastai lemputei
(apskaiciuoti atstumai, zidiniai ir t.t.), tai xenon'ine lempute,
istatyta i toki zibinta veikia visai ne taip, kaip paskaiciavo
konstruktoriai. Rezultate gauname dideli ryskios sviesos blyna, kuris
nera normaliai sufokusuotas ir paskirstytas, kaip turi buti, ir del ko
jis butent akina priesais vaziuojancius vairuotojus.
Taciau, laikui begant, tos pacios kinietiskos lemputes pradejo tobuleti.
T.y. statosi visokie papildomi elementai, ribojantys sviesos srauta i
apacia ir panasiai, stengiantis priartinti tokios lemputes svietimo
ypatumus prie standartines halogenines lemputes ypatumu.

Nepaisant viso to, ka as cia prirasiau, banga, skleidziama kinietiskos
ir originalios lemputes yra tokia pati.
Tai reiskia, kad net jei as ir akinau priesais vaziuojancius (nors
visada nuleisdavau faras zemiau, nei reiketu) tai atsispindinti nuo
kelio sviesa, kuria as matydavau, ir kuri apsviesdavo man kelia,
faktiskai, nesiskyre nuo originalaus zibinto sviesos. Ir mano regejimas
(jei as siuo atveju naudoju xenus, o ne esu priesais vaziuojantis)
neturejo nukenteti nuo "kinietisko" xeno labiau, nei nuo originalaus.

Dex