Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-17 11:10:06
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:h1a7ht$v2e$1@trimpas.omnitel.net...
> neabejoju, kad maitinant eksperimento dalyvius,
Ar tas yra paremta kokiais nors argumentais, ar tik įsitikinimu? :) Neabejoju, kad dievas yra..

> Tik koks tikslas kartoti
> toki eksperimenta, jei jis jau buvo atliktas? Juk yra rizika
> eksperimento metu sugadinti sveikata dar eilei zmoniu? O tai, kad
> eksperimento rezultatai nebuvo patvirtinti kazkokiu kompetetingu
> instituciju - dar nereiskia, kad ekprerimentas nepavyko
Tikslas toks, kad ir aš galiu pasakyti: "amerikos mokslininkai padarė eksperimentą ir nustatė, kad mikrobanginės nekenkia sveikatai". Galiu netgi savaitgalį pakviesti draugus ir padaryti realų eksperimentą ir po to parašyti tokį patį straipsnį. Jokių komptetetingų institucijų nebuvo, bet eksperimentas pavyko :)

> Juk yra rizika eksperimento metu sugadinti sveikata dar eilei zmoniu?
Kokiai rizika, kai pasaulyje mikrobangines naudoja milijonai žmonių? :) Dar vis gyvų, beje :)

PS. Kas ten sakė, kad trečiadienis yra darbingiausia savaitės diena..? :))