Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-17 11:22:47
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:h1a8b9$qq$1@trimpas.omnitel.net...
> jei ir irodyciau, tai tikrai ne tradicines fizikos remuose :)

ir kokiuose gi? sapnu fizikos, metafizikos parapsichologijos?

> gal but pasitvirtinusiu bandymu metodu.

t.y. darytum belekiek bandymu, ir kai vienam kuriam nors dar bishki patvykinus rezultatus, ir experimentavimo budus... vienu zhodzhiu kai vienas ish 100 visishkai nemoksliniu bandymu duotu prieshtaringus rezultatus, kuriuos dar pagrazhintum - ir tada jau trimituotum, kad radai aukshchiausia tiesa? Kurios neimanoma replikot jokiais experimentais? Tai pasakyk tu man, kam reikalingi tokie yrodymai? Kad jaustumeis dar labiau isitikines savo klaidinga nuomone?

Man tikrai idomu, kodel mokslo ir technologiju laikais, kazhkam vis dar reikia magijos, ir sharlatanizmo? Negi visata nera pilna nuostabiu dalyku ir be psiaudo mokslines magijos? Kodel pilna lengvatikiu uzhsikabinanchiu uzh visokiu sharlatanu psiaudo mokslo?Negi taip sunku, tiesiog pasitikrint shaltinius, pasiieshkot informacijos, juk dabar nebereikia tam sedet keleta valandu bibliotekose, pakanka 15min ar pusvalandzhio internete. Kodel mokslo amzhiuje liaudis durneja?