Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-17 10:44:38
Dėl skonio receptorių sutinku. Skonio skirtumas tikrai yra, ar dešrelė iškepta ant laužo, ar pakaitinta mikrobanginėje. Kiaušiniai taip pat neiškepa mikrobanginėje normaliai (bent mano tėvų senoje).
Bet nuo to maistas nepasidaro š :) Nebent š tu laikai neskaniu maistu. Tada kas nors galėtų pasakyti kad keptuvė kenkia sveikatai, nes joje maistas tampa š, o va vakuuminiai gariniai beriebaliniai puodai....