Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Toxis
Data: 2009-06-17 00:05:05
nius pasizhiurek kas imete shi straipsni - tai zhmogus, shaudantis energija ish akiu (ar kokia ten jo paskutine "auksine" mintis buvo)
plachiau apie "profesorius" ir pati "eksperimeta"
http://findarticles.com/p/articles/mi_m0813/is_3_32/ai_n13664949/

mane net purto nuo psiaudo moksliniu paistalu, pasakykit man ish kur atsiranda tiek idiotu ir ish kur toks noras gasdint zhmones nebutais dalykais, pradedant aids uzhkrestom adatom "lietuvos" kino teatruose, mobiliojo ryshio bokshtais kelianchiais vezhi, piktais virusais, apie kuriuos tik shiandien praneshe aol ir microsoftas ir panashiu briedu... imho chia kazhkokia sociopatijos forma:(