Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-06-17 09:16:09
Aš nežinau, ko jūs mokėtės mokykloje per biologijos pamaokas, tačiau aš vis dar prisimenu vadovėlinį pavyzdį apie kiaušinio baltymo koaguliaciją veikiant aukštai temperatūrai, nereikia nei mikrobangės :) Toliau, mūsų virškinamasis traktas kiekvieną gigantišką baltymo molekulės grandinėlę privalo suskaidyti kuo smulkiau, kitaip organizmas jo neįsisavins, ir garantuotai bus stipri maistinė alergija. Taip kad - tegu sau mikrobangė keičia tą baltymo struktūrą kiek tik nori, ji šiaip ar taip bus pakeista ir be jos :))))) Svarbiausia, pats į tą mikrobangę nelįskite ir nekiškite naminių gyvūmų, nes tada jau baltymo struktūros pakitimai įvyks ne ten kur reikia (kaip ir perpilamo kraujo pašildymo atveju).