Tema: Re: apie mikrobanges
Autorius: Dex
Data: 2009-06-17 09:54:36
Mikrobangos isskiriamos, nes didele JUJU galia yra sildomas maistas,
kuri mes valgome. O juk maistas - tai svarbu? Juk plasmases nevalgote?

o toliau tai jo - pilnai sutinku. Beje, man galva paskausta irgi labai
labai, kai kalbu ilgai mobiliu telefonu. Ir tai pradejau pastebeti, dar
kai jokiu gasdinimu nebuvau girdejes.

Seniau nesiodavau telefa vidineje kiseneje ilga laika, kol galu gale
pradejo skaudeti krutineje plota, ties ta kisene. Nustojau tai daryti.
Dingo skausmai. Kiekviena pasitaikiusia proga metu telefa kuo toliau.

Jei pabunu ilgiau nei 10 minuciu serverineje, kur dirba daug irangos
(nepaisant to, kad oras yra vedinamas) - isiskausta galva.

Dar pastebejau, kad kai pradejau vazineti su xenais ilgesni laika, man
pradejo skaudeti akis. Zinoma, tai gali buti sutapimas, bet kazkaip
prisimiaus straipsni apie xenonu bangos ilgi ir kenksminguma :)

Dex