Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: bzik
Data: 2009-04-21 08:48:51
as neneigiu, kad dazniau vartodamas galiu igyt priklausomybe. Taip pat
alkoholyje nematau nieko gero ir naudingo organizmui :) Metus negeriau is
principo, nes tuo metu pagrindinis alkoholio srautas buvo darbe per
gimtadienius, kai pigus paprastas ar putojantis vynas buvo geriamas is
plastikiniu puodeliu. Pasakiau, kad jei nera galimybes gert is normalaus
indo, tai geriau to nedaryt. Tokiu pat budu atsisakiau kavos is automato ir
perejau prie zalios arbatos gerimo. Kavos visiskai nevartoju gal 6m. Ir
jokio noro prie to grizt.