Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: VNO
Data: 2009-04-14 11:11:19
situacija sudetinga kaip matau.
nors ji (zmona) jau tau matau nereikalinga, bet vyrui atsisakyti savo verslo yra sunku.
cia imho kaip kare pergale laimeti ir po to ja kaz kam atiduoti - o versla normalu uzsukti Lietuvoje tai dar ne kara, o karus reikia laimeti.
cia tave pilnai suprantu.

as tavo vietoje ieskociau kito sprendimo - skirtis galima gi neoficialiai.
varyk tu is tu namu, gyvenk kitur, o pries tai tau reikia skubiai savo versla apginti nuo jos.
ieskok budu ji perkelti kitur, uzdaryti savo PI ar pan.

del namo ir automobiliu - tai ne tu vienas ta geri sukurei, tokia jau tiesa
pas mus namu seimininkiu darbas nevertinamas, bet realiai tai jis kainuoja, ir nemazai, tad cia jau reikia suprasti, kad puse teks palikti, o tavo atveju ir visa turta.

isgelbek savo imone, kitka dar turesi.
gyventi dabar gali jau kur nori - gi nuoma jau atpigo.
gal uzteks pora menesiu kitus pagyventi - jai gal galvoje sviesiau pasidarys.

jei taviske nesupranta ka normaliam vyrui reikia, kai pati jau viska turi, tai skirkis tu ir viskas.
nes praisgerti yra dar blogiau nei nama prarasti, tada pats busi vertas nulio.

VNO