Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-14 16:45:55
uztat ir isiskaityk i esme-moteriske niekada nesitaria su vyru, tuo tarpu pastarasis viska turi susiderinti-ar gales iseiti, ar gales draugas uzeiti, kokia spalva perdazyt, kur liustra kabint ar ar batus pirkt. O moteriske? Nesu girdejes, kad sakytu draugems-palauk paskambinsiu vyrui, gal ir galesim sestadieni prie namo pasedet ir pasneket. Jauti skirtuma? Paklausk bet kokio pardavejo-su kuo jis snekasi, jei i parduotuve ateina vyras su zmona. Paklausk bet kokio apdailininko-ar boba teiraujasi vyro nuomones, netgi jei pastarasis salia sedi. O stai diedas-desimtis sykiu tuo isitikinta, sako tuo paskambinsiu savo fejai , pasiteirausiu, ar jai tiks :))))))) Paskaitinek NG building-kiek ten jau chebra pardazo, laiptus kitais projektuoja, mat ju fejoms taip uzsinorejo. Niurna, techniniu sprendimu iesko-bet daro taip kaip joms norisi, nors patys kitaip masto :)  Laikai tokie dabar-diedai totaliai uzduchinti :))))))) Seniau buvo kiek kitaip-kas jaunesnis ir neprisimena-gali paskaityt Zemaities "marti "
P.S Kam i marmuze trenkt issilavinimas neleidzia-labai gerai padeda vandens purkstukas (na, kur gelems, ar drabuziams drekinti buna) Kai tik pradeda burbuliuoti ar kaisti-papurski i veida. Mikliai atvesta :) Tada jau gali aptarti problema