Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: bzik
Data: 2009-04-20 17:07:39
organizmui jokio skirtumo koki alkoholi skaidyt. Visa kita - gerimo
kulturos, paprociu reikalas, labai veikiamas reklamos.
Augau tarybiniais laikais, aplinkoje, kur alkoholio buvo mazai. Normalaus
vyno praktiskai nebuvo, alus asociavosi su prasigerusiais kiemsargiais, o
degtine - kaimieciais. Vartotas nedieliais kiekiais konjakas, likeriai.
Mokykloj jei isgerdavom, tai tik degtines. Studiju metais pradejo rastis
normalesnio, nei zigulinis alaus ir jo gerimas po truputi tapo norma,
intensyviai skatinama aludariu. Mano tevai alaus nevartoja, kaip kad as
sidro ir visokiu kokteiliuku, kuriuos plempia jaunimelis.