Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: mYnDe
Data: 2009-04-20 17:15:07
Tai ka tu parasei, skaitau ir yra polinkis i alkoholizma - kai turi
nusistatyti negerti metus laiko ar pan. ir ziuret ar istempsi. Nu nezinau,
dvi trys bonkos per vakara gal ir daugoka(nors nuo sio kiekio jokio
apgirtimo ar pan. nejauciama), bet bonkele vakare prie vakarienes manau
tikrai nieko blogo :)