Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: mYnDe
Data: 2009-04-20 17:34:03
Turiu drauga, kuris vadovaujasi jusu ""taisyklemis"", tai nuvaziuojam i
gamta, kepam mesyte, atsidarom po alaus bonkele, o tas nabagas stovi ir
ziuri, nes matai bando sau irodyti, kad ne alkoholikas yra :)))
Alkoholikas ar tas pats polinkis i alkoholi mano nuomone yra labai plati
savoka, ir kiekvienas ja supranta pagal save,pagal savo mastyma, matytus
pavyzdzius ir aplinkybes. Man alus yra daug skaniau nei sprite ar coca cola
, tuo paciu manau yra daug sveikiau isgerti alaus bonka, negu visokiu
limonadu :)