Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-15 13:55:16
Pasikartosiu-paklauskit bet kurio ilgiau dirbusio pardavejo, statybininko-su kuo jis daugiau kalbasi ir kuriam stengiasi isiteikti-jeigu pries ji vyras su zmona? Su zmona! Nes ir kvailiui aisku-jei panores zmona, skaityk diskusija nulemta :) jei panores vyras-visaip gali pasisukti. O kodel taip yra-as nesiimu analizuoti daugumoje atveju, tad ner ko cia erzintis......
Del kalimo-postas prasidejo, kad kazkoks zmogelis skundesi tuo, kad jam boba gyvent neduoda. Faktas, kad autorius nesugeba susitvarkyt. Taip? As pasiuliau paskaityt Zemaites "Marti" ir vadovautis lietuviu klasika :) As gi nesiuliau jam ziuret meksikietisku serialu??? O paskaityt didziai gerbiama rasytoja :) O siaip, moterims budingas idealizavimas-vis skundziasi kur tie riteriai dingo, mat joms senove asocijuojasi su riteriais matyt. O senove buvo manau kiek primityvesne ir kazin ar tos zmonos tiek gyvenima apkartindavo savo vyrams, kaip kad posto autoriui :))))))))))