Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-14 15:57:28
kalk ne 100 gr o i snuki! Bobai! Nesuprantu-kas cia pasidare su tais diedais? Vienas rusyje pasiruoses miegot, kitas is darbo bijo grizt, trecias grizes kala, kad maziau girdetu, ketvirtas bobai kelialapius perka, kad neuztu, penktas su draugais lauke snekasi, kad bobai serialo netrukdytu ziuret. Visiems reikia pasitarti, visiems reikia pritarima is bobos gaut-nesvarbu ar perka, ar stato, ar parduoda ar remontuoja. O pastarosios-isvis nekreipia demesio i diedus-kaip jos susisviecia taip ir daro-esu butus remontaves, tad puikiai zinau, su kuo kalba reikia vesti :)  Totalus nesusitvarkymas su bobomis :))))))))))))