Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: bite
Data: 2009-04-11 21:13:31
Kiekvienas esam kažkokiam savam užburtam rate ir kaip kartais reikia
postūmio iš to ištrūkti...
Dirbu darbą su moterimis (tai susiję su menais), kurios ateina kartais labai
sunkiai atradę laiko sau...O iš tiesų tereikia noro. Iš tiesų jos pačios sau
daug ko neleidžia, nes įsivaizduoja, kad be jų sugrius pasaulis. Kai
pajuntamas kitokio buvimo džiaugsmas, keičiasi gyvenimai, nes tik
atsitraukus į šalį nuo įprastinės situacijos, pamatai, kokioj košėj
buvai...Matau labai daug baimės, nesaugumo, laikymosi iš esmės pačių
susikurtų problemų, nes nemokam išjungti proto, nesuprantam, kad mintis
pirminė ir turim tai, ką galvojam, prisitraukiam situacijas, kurioms patys
duodam pradžią.
Esu tikra, kad išeitis yra, viskas mūsų rankose...
Kartais tereikia atsisakyti išankstinių nuostatų, nes jos, tarsi rūdys,
naikina viską (nesiūlysiu to, nes ji darys taip, nesielgsiu taip, nes ji vėl
darys tą ar aną...)... Jei dar yra noro būti kartu, reikia ieškoti būdų, jei
ne, - priežasčių šimtas jau ir taip yra. Ir...rasti savyje stiprybės nebėgti
nuo situacijos (ypač alkoholio "pagalba"), o spręsti ją...Pašlijusiuose
dviejų santykiuose per akis ir vieno silpno.