Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-14 18:08:49
taigi.........kad viskas taip:

Moteris nesikiso, jei jai nebuvo idomu ta tavo technika, jei tuo metu ji mieliau ziurejo tv. Va, butum pabandes nupirkti ta lempa be jos ar spalva-butu tiek atsiruge, kad butu perdazes :))) JINAI sprendzia kur jai kistis, o kur ne, tai tau naivuoliui susidare ispudis, kad galejai apsispresti del technikos. Tai jinai tau ta leido !Butu norejusi-butu neleidusi pirkti ir , sutik, vargiai, ka butum padares :))))  Daugelis vyru sako, taciau patys neisiklauso ka sako-teisinasi-oi , uzknis negyvai, bambes visa likusi gyvenima-geriau jau perdarysiu, perdazysiu, pakeisiu ir t.t. O ar tamsta esi girdejes moteri  taip sakant? Pasakyk saziningai-ar esi girdejes ja sakant-va reikia perdaryt, nes maniskis uzknis, uzgriaus ar dar ka ten? Tikraiusiai ne. O kodel? Todel , kad moteris sugeba tiek tasyt tuos vyrus kad jie anksciau ar veliau nulinksta, tuo tarpu priesingo atvejo (na, kad begant laikui boba jo klausyt pradejo)-nesu nei girdejes, nei aprasyto rades :) Paskaityk nuo ko diskusija prasidejo-boba gyvent neduoda. Ne jis bobai vadovauja, o jinai jam. Prasigert baigia, o i vieta nuosavos bobos pastatyt nesugeba :))))