Tema: Re: transfer factor
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-25 10:35:03
baisiai būtų įdomu išgirsti jos argumentus, kuri vakcina geriau tinka ir kodėl :) Nežinau, kur ten tas esminis skirtumas - gal
pernešiklyje, bet tikrai būtų baisiai įdomu sužinoti, kaip nuo paciento priklauso, ar jam geriau, kad pneumokoko lavonas būtų
priklijuotas prie difterijos baltymų, ar prie gerybinės  influenzos :) bo tos vakcinos nenaudojamos kaip sinonimai -priklausomai nuo
paciento-  jos yra pritaikytos regiono būklei - kokie štamai regione labiau paplitę. Tad viena iš tų vakcinų turėtų geriausiai tikti
Lietuvai. beje, o ta gydytoja galėtų, pvz., pasakyti, kad tokio skiepo visai nereikia? :)

Skiepijimo planai irgi skiriasi nuo vietos situacijos ir tyrimų rezultatų: štatai ir pvz., vokiečiai skiepija 4 kartus, JK - 3.
Nežinau, kiek Lietuva.

Dėl Pfizer-Wyeth kaitos - Wyeth buvo biškį prisidirbęs su ta vakcina, tad reikėjo kažką keisti :) Iš prevnar patapo prevenar ir
pasikeitė gamintojo pavadinimas...

Beje, čia kalbama apie skiepus vaikams, teisingiau - kūdikiams iki 2 metų, daugiausia iki 56 mėn. Suaugusiesiems yra kitos vakcinos,
nuo 23 štamų.

A, dar pamiršau prirašyti tai, dėl ko apskritai pradėjau apie tai rašyti - kai mano mažoji gavo visas keturias vakcinas pagal planą,
po pusmečio pasigavo pneumokokinę infekciją. Bent jau gydytojas taip teigė, pažiūrėjęs į lubas. paklausus dėl skiepo atsakė, kad
nereikia norėt, jog paskiepijus vaikas nesirgtų tuo, nuo ko paskiepytas :) Pasakiau, kad noriu ... kadangi prieš savaitę kaip tik
buvo grįžę iš Lietuvos, tai viskas buvo suversta tam faktui, kad Lietuvoj pneumokokas pneumokokesnis nei "išsivysčiusiose" šalyse.

Tai, ką parašiau, visiškai nereiškia, kad vakcina bloga arba nereikalinga iš esmės. Klausimas, ar ji tikrai reikalinga nesant
indikacijų - jei vaikas vyresnis, nei 2 metai ir jei neturi tam tikrų sutrikimų, dėl kurių pneumokokinė infekcija gali būti ypač
pavojinga. Galbūt būtent tai gydytoja ir paaiškins - tai būtų idealu. bet tokiu atveju turi būti 2 variantai 'jums skiepo reikia'
arba 'nereikia', o ne kokios iš 3 vakcinų jums būtinai reikia ;)