Tema: Re: transfer factor
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-05-24 13:34:49
aa eee tai jeigu iki trijusupuse nepaskiepitas tai ir neber prastmes tada?
ar ir taip ner?
nors bz reiks pazet y skiepupasa kas ten jam daryta ;)

"ALORA"  wrote in message news:irg150$dii$1@trimpas.omnitel.net...

kai kuriose EU šalyse ji jau įtraukta į ligonių kasų apmokamas, tad turėtų
būti nekenksminga :)
Mano mažoji skiepyta ja pagal planą , pirmąkart 3 mėn, po to 4 mėn, po to
dar po 3 mėn., o po to dar po metų. Vakcina Prevenar.
Pas auklytę ji eina nuo 8 mėn. (daba 2,5 m.), bet didelių bėdų ir neturėjo.
Slogų ir silpnų sirguliavimų buvo, bet mūsų atveju
priežastis buvo prasta žarnyno mikroflora, todėl vakcina, spėju, nepadėjo :)