Tema: Re: transfer factor
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-23 14:04:21
aš manau, kad vaikai trumpiau ir rečiau serga, kai apie juos nepradedama ypatingai šokinėti vien todėl, kad suslogavo :) bet čia
mano asmeninė nuomonė. Viena aišku - vaikas turi bent kelias dienas pagulėti, jeigu turi temperatūros. O va čia jau su arbatėlėmis
nepašokinėsi, reikia sugalvot, kaip jį toj lovoj prirakinti, ypač, jei temperatūra maža. Bet gal čia galioja tik mano nepasėdėliams
:)

Nuėjęs į mokyklą arba į kitą darželį (pasikeitus infekcijų platintojams) vėl gali pasireikšti panaši imuniteto kaupimo stadija, bet
kuo didesnis vaikas, tuo turėtų būti lengviau.

Skaičiau apie kažkokią studiją, berods, norvegų. Ten buvo rašoma, kad pirminiais duomenimis (tyrimas dar nebuvo baigtas) galima
teigti, kad virusinėm infekcijom epidemijų metu serga praktiškai visi vaikai, bet pas vienus imunitetas veikia staigiai ir staigiai
yra pagaminamas-pritaikomas antigenas, tad susirgimo niekas normaliai ir nepastebi, o kitiems tai trunka ilgiau. Svarbiausia, kad
pavojus užsikrėsti bakterijomis ir vieniems, ir kitiems iš esmės panašus, nes ir po greito, ir po trumpo persirgimo kraujas rodo
nusilpimą (atrodo, nustatyta pagal leukocitų kiekį).