Tema: Re: transfer factor
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-23 14:32:04
tai gal pergydot ir per daug šiltnamio sąlygomis laikot? Jiegu nėra temperatūros, vaiką reiktų vesti į kiemą, bet tinkamai
apvilkus - kad nešaltų ir nekaistų. Dar reikia skirti 2 dalykus - "peršalimu" liaudyje vadinama ūmi virusinė infekcija. Ji negydoma
antibiotikais. tai yra tai, ką reikia išgulėti. Ji turi po poros dienų praeiti. Per tą laiką organizmas, gindamasis nuo viruso,
nusilpsta ir galima pasigauti bakterinę infekciją. Arba gali būti, kad vaikas paliegęs atrodo todėl, kad nusilpęs po viruso. dabar
dar gavus antibiotikų yra tolygu gaisro gesinimui benzinu, nes antibiotikai dar labiau silpnina organizmą. Aš jums siūlyčiau
nedavinėti antibiotikų neatlikus kraujo tyrimo, ar tai tikrai bakterija. galbūt net antibiotikų tinkamumo tyrimą apsimokėtų atlikti.
Antibiotikai labai geras išradimas, bet juos reikia vartoti tik tada, kai jų tikrai reikia, tokius, kurių reikia ir tiek, kiek
reikia