Tema: Re: transfer factor
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-05-24 09:23:37
kas per pneumowtf? ce neprivalommai papildomai rekomenduotinai?
gal galima biski placeu? (bet tik taip kad aitu suprast) ;-)

"ArunasM"  wrote in message news:irejko$t7f$1@trimpas.omnitel.net...

kukli patirtis tokia:
paskiepyjau 2 metams suejus pneumokokine vakcina ir baiges visos bedos...
vos kosulys uzeina, pabuna namie, tuom ir baigiasi, ir taip visa ziema, anei
kurso antibiotiku, kai pernai buvo gal 4 ar 5...  i darzeli kiekviena diena
jaunuolis pasisokinedamas varo.