Tema: Re: transfer factor
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-05-24 15:49:02
taigi mes ir prashem kad suprast aitu o ne be jokiu ten ailuciu.
kas per wtf, ar reikia, ar tikrai, ar labai ;)

"ALORA"  wrote in message news:irg93v$rgq$1@trimpas.omnitel.net...

ech kiniečiai jūs nesupratingi, aš čia jumei tiek daug informacijos tarp
eilučių prirašiau ;)

pvz., jei skiepytas labai mažas vaikas - vakcina turėtų būti tikrai saugi.
Prevenar Lietuvoj yra. Skiepyti galima visą gyvenimą, bo
imunitetas laikinas. Tiksliai nežinau, ar informacija nepasenusi, bet kas 6
metus reikia revakcinuoti. Tiesa, į kažkokį skiepą mano
mažoji reagavo sunkiai. ta prasme, su temperatūra 2 dienas po to. Bet
nežinau, ar nuo pneumokokų, bo su jais dar 6-valentę vakciną
leisdavo. Pažiūrėjus į skiepyjimų pasą net baisų, kiek visokių zarazų į
vargšą kūdikytį prileista :)