Tema: Re: transfer factor
Autorius: RaR
Data: 2011-05-23 12:40:03
Tie "transfer factors" minimi jau nuo kokių 1940 m., per visą tą laiką
išsivystė imunologijos ir kiti gretimi mokslai, atrasta daugybė
imunitetą moduliuojančių molekulių, kai kurios jų jau keliasdešimt metų
naudojamos kaip oficialūs farmaciniai preparatai, bet tų TF buvimas taip
ir liko neįrodytas. Mokslinėje literatūroje per visą tą laikotarpį tik
kelios užuominos kad egzistuoja tokios molekulės. Kartas nuo karto
susikuria firmelės ir naudoja šių molekulių pavadinimą savo preparatams
kone "nuo visų ligų".

Šiaip jau 5 kD baltymų molekulės turėtų būti naudojamos intraveniniu
būdu, naudojamos oralinių būdu jos nebent galėtų veikti kaip alergenas
ar, galbūt, imunogenas. Jei būtų intraveninis preparatas - reikėtų
atsargiau žiūrėti, nes visiškai neaišku iš ko jis išskirtas, kaip
valytas ir t.t.  - slypi aibė pavojų. Bet kadangi tai oralinis
preparatas - galima bandyti, ir jei tikima kad padeda - tada gerai. Vis
tiek tie atliekami pinigai bus kam nors išleisti - ar pirkimui oficialių
vaistų, kurie konkrečiu atveju nepadeda, ar vitaminams, kurių organizmui
netrūksta, ar kokiems maisto papildams bei homeopatijai.