Tema: Re: transfer factor
Autorius: Ruta
Data: 2011-05-24 00:51:30
Am 23.05.2011 14:51, schrieb CodeC:

> nu nepanasu. jokiu berimu ar kazkokiu kitokiu simptomu pasaliniu nera.
> viskas isskyrus ta sloga yra gerai. o panasu kad is tos slogos ir kitos
> ligos poto atsiranda, nes pastoviai per burna alsuoja. nei viens is tevu
> nealergiskas visiskai niekam, bent jau nepastebeta.

Jeigu tikrai polipai, tai gali būti ir tikrai dėl jų, nes tas nuolatinis
kvėpavimas per burną nėra gerai. Dėl operacijos... Sunkus sprendimas.
Maniškei maždaug tokio amžiaus irgi polipus buvo radę - bet vedžiau ne
dėl nuolatinių ligų, o būtent dėl to, kad vis išsižiojus vaikščiojo ir
minimaliai pašalus naktim knarkdavo :) Nu rado tuos polipus, nu
rekomendavo operuoti, nu pamastem, pasitarėm su kitu gydytoju ir
nusprendėm 2-3 metus palaukti. Kadangi polipai turi tokią savybę kad
pats jų vešėjimas būtent ir yra tokiame amžiuje, o vėliau (nuo 5-6 metų)
jie ten kažkaip atrofuojasi - dažnai. O išoperavus 2-3 metų vaikui,
vėlgi dažnai pakankamai greitai atauga, kartais dar daugiau; ši rizika
operuojant vėliau stipriai sumažėja - bent jau taip išaiškino vienas iš
gydytojų.

Mūsų atveju laukimas pasiteisino, viskas tikrai maždaug su mokyklos
pradžia praėjo. Bet, kaip sakiau, tokių nuolatinių ligų nebuvo, bent jau
mano atminty :) Tiesa, į darželį ją tik 4 metų pradėjau vesti ir niekad
nebuvo streso, kad nebus kas su vaiku namie pasilieka susirgus, tai gal
jau pamiršau :)))