Tema: Re: transfer factor
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-23 14:16:30
On 05/23/2011 02:04 PM, ALORA wrote:
> aš manau, kad vaikai trumpiau ir rečiau serga, kai apie juos nepradedama
> ypatingai šokinėti vien todėl, kad suslogavo :) bet čia mano asmeninė
> nuomonė. Viena aišku - vaikas turi bent kelias dienas pagulėti, jeigu
> turi temperatūros. O va čia jau su arbatėlėmis nepašokinėsi, reikia
> sugalvot, kaip jį toj lovoj prirakinti, ypač, jei temperatūra maža. Bet
> gal čia galioja tik mano nepasėdėliams :)

pagulejimais gydyt bandem, ir net ne po pora dienu, o po savaite ir dar
ilgiau. gale rezultatas vistiek tas pats - ilgiau savaites darzelio dar
nelanke galima sakyt. pora kart jau be antibiotiku niekaip nesigavo
pasveikti. laikosi auksta temperatura visa savaite. gal ir normalu kad
suserga nes pasigauna vis nauja uzkrata nuejus i darzeli, bet bijau kad
jei taip toliau tai teks antibiotikus naudot vis dazniau. o poto jau
uzdaras ratas gaunasi, organizmas nusilpsta ir isvis neaisku ka daryt.