Tema: Re: transfer factor
Autorius: CatBlack
Data: 2011-05-23 17:06:07
Sorry, bet traumatologai vaistais negydo, jeigu taip grubiai issireiksti :)
Manau pinigus rasi kur kitur investuoti.
O kad vaikas pasveiko - gal tiesiog isaugo vaikiskas ligas?

"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ird6q0$14l$1@trimpas.omnitel.net...
On 05/23/2011 11:36 AM, ALORA wrote:
> o koks "medikas" yra tas draugas? :)

nu jisai tai traumatologas, bet tai paminejau tik siaip.
man tai nors ir menkas bet argumentas kad kazkas suprantantis apie
medicina vartoja tokius produktus. ko gero tik 'tiketi' ir belieka, nes
garantijos nieks neduos ar pades ar ne. siaip kalbejau su paciais
platintojais. tai jie TF plus isviso nerekomenduoja vaikui, nes tipo
'per stiprus'. siulo pradet nuo silpnesio ten kazkokio. nzn, dar dvejoju
ar verta gaist laika ir metyt pinigus ;)