Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: CatBlack
Data: 2010-02-20 09:12:43
Kazkaip man atrodo, kad ne vien vertimais uzsiimi?:) Labai jau daug ir gerai
zinai:)

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> wrote in message
nujo, vadinamoji farmakologinio budrumo sistema, ji veikia visiems vaistams.
Bet vyksta ir poregistraciniai tyrimai, ypač naujoms veikliosioms medžiagoms
arba kai ikiregistracinių tyrimų duomenų nepakanka dėl ligos retumo. Kartais
būtent poregistraciniu laikotarpiu vaistams atimama rinkodaros teisė. Bet
tada jau dažnai vyksta tyrimai kitai indikacijai, pagal pastebėtą šalutinį
poveikį per tyrimus pirmajai indikacijai. Tada, jeigu pavyksta pateikti
tinkamus skaičius ir rinkodaros teisė vėl suteikiama, prirašoma nauja
indikacija, arba vaistas nauju pavadinimu pateikiamas į rinką naujai
indikacijai. žodžiu, nesibaigiantis gyvybės ratas. Jeigu pasirodys, kad
durmaninas visgi negydo tinginystės, o sukelia tinginiams depresinę
erotomaniją (nu noriu, ale tyngiu), jis pateks į rinką kaip viagrinas :))