Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-19 13:08:23
tai neveltui tam naudojamas terminas "akli" tyrimai :) Ligonių supažindinti
neturi, siekiant išvengti placebo ir pan. stebuklingos savigydos efektų.
Klinikinių tyrimų metu iš esmės ligonis tik turi pasirašyti, kad žino, jog
dalyvauja tyrimuose ir sutinka su visom pasekmėm.

Bet aš čia kalbu apie vaistus, kurie jau praėjo reikiamus tyrimus ir dabar
tiriami poregistraciniu laikotarpiu. Kad galima būtų parduoti visokius
psichotropikus nuo tinginystės, reikia atsakančiai liaudžiai praplauti
smegenis ir įtikinti, kad jie nekalti, jog tingi, o tiesiog serga :)