Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: locked
Data: 2010-02-17 20:18:39
> po rovimo dar ir skalaut kuom nors reikėtų,

o tai tipo nepasiule nieko, gal valstybinej dareis? eludril yra toks
skalavimui geras, bet ta pacia diena negalima, geriau kita, kad neisplaut
kresulio bo tada sunkiau gyja ar kazka, susitrikdo gyjimas.

> dar būna kad siūt reikia ir šiaip visokių pavojų.

nu man tai biski apsiuvo kad neziojetu bet nesuper butina tai buvo sake

> P.S. o dar šaknis liko, liepė ateit po 2 sav. Ar su ja bus paprasčiau, o
> gal jau pradėt bijot?

su nujautrinimu nepajausi skirtumo imho. kazkada man buvo likus saknis tai
nei kiek nesudetingiau viskas ten ejos, kiek supratau nebuvo sunku.