Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: locked
Data: 2010-02-18 16:30:50
tai tipo vis nuskildavo ar kaip? ar taip letai po 0.01mm biski ji trauke.
idomu. nes nu realiai neisivaizduoju, net jei nuskilus saknis likus, juk
gali "iskasti" is mesu, vistiek kaip suprantu kiek skaiciau ta ertme po
rovimo isgramdo, kad po to naujom mesom uzaugtu. laukiam Kanarsko ar kitu
sadistu komentaru :P