Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: pablas
Data: 2010-02-17 14:47:41
   O kodel niekas neparaso apie nuskausminancius? Man kai isrove, geriau
ketanova.Prireike dvieju tableciu (viena po kokios valandos, kita po
pusdienio). Uztat visiskas komfortas.
  Del siltu kompresu nezinau. Bet tos dienos vakare (danti rove ryte)
ejau i pirti :)
Sutinimas iskart atslugo. Skalavau kazkokiuom zolem, kurias ir geriau.
Tarp ju buvo ir jonazole. Po dienos iseme siulus.Viskas. Sake, gyja kaip
suniui :)