Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-18 12:31:01
Pirkimo manija, tai yra polnyj PZDC! Blogiau už seksomaniją.
  Mano artimiausi giminės rimtai serga. Baisu, kad dedasi namuose, spintose,
čerdakuose. Nusiperka ir kitą dieną jau nebereikia. Ale kaip korektiškai
pasakyt, kad ajtų gydytis ?
  Kokia ten knyga ar kažkas buvo.. "Факультет ненужных вещей" . . bet gal ne
apie tai