Tema: Re: Protinio danties rovimas
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-17 12:31:20
Tai tas "būna" tai jo - būna... Man gydytjas prieš raudamas pasiteiravo,
ar galu sau leisti trim-keturiom dienom biuletenį pasiimti ir pradėjo
pasakot visokias baisybes, kas gali būti, o po to op, išrovė - ir tiek
žinių - po šiai dienai jam tų pasakojimų atleist negaliu, prigasdino be
reikalo :))

Taip kad čia labai individualu, priklauso nuo to, kaip ten tas dantis
prie žandikaulio prisikabinęs.

Dėl šiltų kompresų, tai manau, kad gerai patarė. Skalaut gali viskuo,
kas turi bent kokių priešuždegiminių savybių - medetkomis, ramunėlėmis,
šalavijais. O daugiau tai gerk savo antibiotikus, nuskausminančių
tikriausiai irgi kokių davė? Ramiai sirk šiandien, ryt bus geriau :)