Tema: Re: AW: Protinio danties rovimas
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-18 17:39:05
ALORA schrieb:
> mano brangiausiojo dėdulėė po protinių rovimo Vokietijoje gavo sepsį ir
> padėjo šaukštą. Aišku, tai nebūtinai kriterijus, bet aš vis tiek geriau
> duosiu uždirbti tautiečiams :)

Aš galvoju, kad, kaip sako, ne šventieji puodus lipdo - visur visko
pasitaiko...

> o sūnui irgi reikės greičiausia dar neišdygusius šalinti, kaip tik dabar
> laukiam gydymo plano. Bet šitą darysim Vokietijoj, bo neprisivažinėsi

Pačiam tiesinimui tai žinoma, neprisivažinėsi, bet dėl traukimo, jei
toks noras yra, tai galima, vistiek tai kitas gydytojas daro; bet taip
jau ne mažiau kaip dvi savaites tam reikalui reikia įplanuoti (jei visus
4 iš karto). Nu bet ką aš žinau, man atrodo, kad neapsimoka... Mano
dukros draugėms "šniūru" buvo daroma ta procedūra, visos išgyveno :))))

Šiaip jai kai įdėjo pirmą plokštelę (nebepamenu dabar, rodos apie 12 m.
buvo) tai iš karto pasakė, kad _tikriausiai_ reikės šalinti, bet
nebūtinai dabar iš karto, galima dar laukti ir žiūrėti, kaip auga
žandikaulis ir stebėti situaciją, kas ir buvo daroma. Taip kad šalino
kai jau realiai buvo galima teigti, kad augimas pasibaigė ir vietos yra
tiek kiek yra (kažkur 16 jai buvo).