Tema: Re: AW: Protinio danties rovimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-18 13:58:12
mano brangiausiojo dėdulėė po protinių rovimo Vokietijoje gavo sepsį ir
padėjo šaukštą. Aišku, tai nebūtinai kriterijus, bet aš vis tiek geriau
duosiu uždirbti tautiečiams :)
o sūnui irgi reikės greičiausia dar neišdygusius šalinti, kaip tik dabar
laukiam gydymo plano. Bet šitą darysim Vokietijoj, bo neprisivažinėsi