Tema: Re: Lietuvos krik?tas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-29 16:37:08
Ale gi ir netingi ;)
Gerai, pabandot taškus sudėliot. Duotoj temoj musie aktuali tik
pirma reikšmė:
1.žmogaus bei visuomenės veiklos produktai, jos formos ir sistemos, kurių
funkcionavimas leidžia kurti, panaudoti ir perteikti materialines ir
dvasines vertybes;

Tai vat iš esmės neaiškų žodį "kultūra" pakeičiam nė kiek neaiškesniais
žodžiais "materialinės ir dvasinės vertybės". Apibrėžimo "tiksliukų"
prasme nerasta. Na o iš to jau ir seka visokie interpretavimai, įskaitant
ir tą, dėl kurio ir užvirė ši potemė (nu kad pofig ta vakarų kultūra, tikra
kultūra yra tik Š. Korėjoj, Amazonės džiunglėse, Aliaskos ledynuos,
latinosijos didmiesčių nusikaltėlių gaujose (reikiamą pabraukti, įrašyti savą)).
Griežtų (vienareikšmiškų) kriterijų nerasta, vertybė/kultūra kaip šiknaskylė,
kiekvienas turi savo... Standartinė neapibrėžto termino bėda.

Kas link P.S. - tai kad man neįdomu smegenkruša užsiimt; nesiruošiu (tingiu,
man neidomu) daryt karjerą, babkes ir pan.; man teidomu nagrinėtis, aiškintis;
veikla manęs netraukia; ko gero net neįtari, kad gali būt ir tokia pozicija ? ;)