Tema: Re: Lietuvos krikštas
Autorius: Tomas
Data: 2010-12-12 23:40:11
Dar shiam threade mūru stoji už prisišliejimo prie ko nors neišvengiamybę, tai toks tu ir minios niekintojas. Visai kaip iš AMB'o interviu: „Kaip mes galime apsieiti be Tarybų Sąjungos? Tam, kuris tai padarys, aš Nobelio premiją duosiu“ (Lietuvos televizijos „Panorama“, 1990 02 21).
Ir augai ne komunizme, kiek pamenu komunizmas pasiektas nebuvo, tik socializmas, vėliau perauges į "brandujį socializmą". Tik pakalbėt mėgsti apie komunizmą.