Tema: Re: Lietuvos krikštas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-11 20:17:55
Kas yra bidla ?
O tu rimtai nesupratai ką parašiau ? Negi taip sunku suvokti,
kad laikau tave (tiksliau tavo požiūrį, nes tik jis čia figuruoja
ir vertinamas) šiukšle, neverta dėmesio. Pameni tokį andriuchą
iš šios NG ? Vat ir tu tokis mano akyse. Dar ir bišopėlis neką
aukščiau suopračio/protelio skalėj stovi. Ciniška ? Taip.
Nehumaniška ? Ne, kaip tik yr humaniška kvailius vadint kvailiais.