Tema: Re: Lietuvos krikštas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-28 20:03:42
Nu ką padarysi, gyventi despotijoj visad paprasčiau, nei demokratijoj
- sveiku protu vadovautis nereik, asmeninio apsiprendimo/atsakomybės
irgi nereik, pakank paklusnumo fiureriui/gensekui/imperatoriui.
Bet užtat despotijoj visad skurdžiau. Už blizgučių perteklių tenka mokėti
demokratijos nepatogumais. Taip ir supirkinėjami puskvailiai laukiniai.
Na o nelaukiniai visad vertin laisvę labiau už blizgučius.
P.S.: laukiniai nemoka gamint blizgučių, o nelaukiniai nemėgsta vergaut
laukiniams, užtat laukinių santvarkos (despotijos) ir skurdžios visad.