Tema: Re: Lietuvos krikštas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-13 19:44:26
Nemanau kad net 80%. Kaip ti bebūtų, tejaučiau tokiems
"tautiečiams" gilią panieką, nelaikau sau artimais, netgi
priešams juos priskirčiau (čia kas link "tautiškumas").
Kas link ateities: leiskit nesutikti ;) Niekad aritmetinė
dauguma nelėmė. Lemia "indeksuota" dauguma.
Indeksavimas - pagal aktyvumą/įtakingumą/ryžtingumą/
organizuotumą/t.t..
Taip, dalis mano protėvių laikė save lietuviais bet kalbėjo
lenkiškai. Dabar lenkiškai kalbėt mums negresia, angliškai
- galbūt, bet esam paskutiniai pagonys Eupropoj ir kalbam
kalba, labiausiai artima sanskritui (tipo prokalbei, nesiplėsiu)
iš visų gyvų kalbų. Taigis tikrai esam labai užsispyrę
konservatoriai. Jei dabar nešnekam rusiškai (o nešnekam),
tai ir angliškai šnekėt pradėsims ne anksčiau, nei visi kiti
pasauly.