Tema: Re: Lietuvos krikštas
Autorius: trickyvic
Data: 2010-12-11 11:16:38
Aisku, kad galejome ir butume atsilaike, tik atsirado tokiu kandonu net
seiles varvinanciu kaip cia kuo greiciau pagelbeti okupantams nesant
"demokratija" ir kaip kuo greiciau uzkesti sosta turint "stoga" uzsienyje.
Alvydon tau gyvas pavizdys visiskas gandonas pagatavas oraliniu budu
santykiauti su dabartiniu USA prezidentu uz spinduleli demokratijos ir
va tokie gandonai kaip jisai jau ne viena karta buvo isdave Lietuva, o
seip kaip ir minejau butume atsilaike, Lietuvai tuo metu lygiu nebuvo.