Tema: Re: Lietuvos krikštas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-14 18:39:46
Nu brolyti, gal nereik lygint katalikiškos Europos pajėgumų su mongolų pajėgumais.
Mongolai buvo maždaug kaip makedoniečiai prie Aleksandro: blykstelėjo trumpai
kol lyderis laikėsi ir užgeso. O Europa ir po šiai dienai vis dar jėga (na o jei priskaičiuot
Europos dukrelę USA - tai ir absoliučiai dominuojanti jėga).