Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-09-02 10:17:47
tai tie gruzinai (apie 400 000) pabege ish abchazijos pagal tave irgi buvo
kalti ...
taigi tovarisch remigij, tau adolfas ir stalinas tikrai uz tai ranka
paspaustu, pirmasis net special leidima mein kampf iteiktu.

beje gal cia pasipasakosi kas pas jus murzininkus daba dedasi, kokia
provokacija planuojat ?