Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-08-28 11:19:33
bet jei vienas sako "zalia kede", "odine kede", o kitas sugeba suvokti tai
tik kaip "kede" cia jau ir turim beda :)
kas tie "visi" ? nereikia pradet absoliutinti.
Kas del "rusofilas" - tai vienintelis tu bevadinanciu argumentas buvo, tai
kad mano nuomone skirasi nuo ju nuomones (kuria jie laiko vienintele
absoliuciai teisinga).
Dar visai neseniai massmedia visus LEO LT prieshininkus vadino "rusofilais",
beje ir shiame forume taip LEO LT prieshininkus(tame tarpe ir mane)
bevadinanciu buvo. Shiaip tai man garbe buti tokiu paciu "rusofilu" kaip
generolas Kronkaitis ar advokatas Cilinskas :D