Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokamatikkrastutiniuatveju
Autorius: Remigijus
Data: 2009-08-18 23:25:44
 > taip isikishti reikejo, tam pritariu, bet kai isikisho tarptautines
 > pajegos tada serbus albanai pradejo pjauti ir varyti ish gyvenamu
 > vietu as tokiem dalykams niekada nepritarsiu...
Sis tavo rusofilinis sapnas buvo juodai baltas, ar spalvotas? Ar
atspausdintas ant popieriaus kirilica? Ar isplatintas kaip oficialus
socdemiu biuletenis?

 > beje pietu osetijoje irgi ishvare visus ten gyvenusius gruzinus ish
 > ten ir dabar ten taika.... man tokie budai pasiekti taika nera
 > priimtini.
Apie mastymo spragas. Ten "taika" del to, kad isvare gruzinus, ar del
to, kad prelegento mylimas okupanas uzeme teritorija?
Ir ar ten taika? Bet sis klausimas gal tau per daug sudetingas.

Remigijus