Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-26 18:21:21
Šiaip jau aš kalbėjau tik apie terminus. O norint kalbėtis, būtina
terminus traktuoti vienodai. Jei sakom "kėdė", turim abu ir suprasti
"kėdė", o ne vienas turi omeny "stalas", kitas - "bufetas".
Na o paprasčiau sakant - pirma susivok apie ką šneki, tadu jau
reišk nuomonę. Čia pie "demokratiją". Na o apie "rusofilas" -
ar aš kaltas, kad tavi visi taip traktuoja ?